NARROWCASTING – DIGITAL SIGNAGE

Wat is Narrowcasting?

Wat is Narrowcasting? Narrowcasting is een digitale technologie waarbij beeldschermen gebruikt worden om traditionele (print) media te vervangen. Beeldschermen waarmee doelgerichte informatie, entertainment en reclame wordt aangeboden. Met het juiste beeldscherm en de juiste content met de juiste reclame op het juiste moment naar de juiste kijker. Efficiënter kan het niet. Van naambordje tot megascherm in het stadion – van iPad tot gevelbekleding – van digibord tot holografische projectie.
Anno nu, leven we in het beeldschermen tijdperk!!
Digital Signage sluit aan bij de belevenis economie van vandaag. Doelgericht, impactvol, flexibel, snel en simpel.

Narrowcasting de volgende generatie

Met narrowcasting software is het mogelijk om in een handomdraai content klaar te zetten voor een complete digital signage omgeving. Vanuit één beheersysteem kunt u centraal en decentraal content plaatsen op een enkel of zelfs een cluster van schermen. Het systeem is onder andere geschikt voor het tonen van RSS feeds zoals nieuws, weer, verkeer en Social media zoals Facebook, Twitter, LinkedIn. Ook de gebruikelijke media zoals afbeeldingen, videobestanden, Youtube en Vimeo zijn eenvoudig in te geven in de gebruiksvriendelijke content designer van Digital Signage software. Ontdek meer voordelen van ons narrowcasting systeem.

Geïnteresseerd?

Wilt U meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op!

Narrowcasting Locatie

Toepassingen van narrowcasting

Narrowcasting wordt in steeds meer branches toegepast. In de zorg om wachttijden aangenamer te maken, in retail om producten of acties onder de aandacht te brengen en zelfs bij overheden als koppeling met de bedrijfshulpverlening. Voor elke bedrijfstak is er wel een toepassing te bedenken voor narrowcasting! Hier ziet u aantal voorbeelden van toepassingen van narrowcasting. Kortom narrowcasting wordt tegenwoordig steeds vaker gebruikt.

Plaatsing van Schermen

Narrowcasting schermen kunnen overal geplaatst worden waar mensen komen binnen uw bedrijf, denk eens aan:

– Wachtruimten / Entree / Hal / Receptie / Zalen
– Etalages / Billboards / Winkel / Showroom / Kiosk
– (Sport)Kantines / Horecagelegenheden / Hotellobby

Met schermen op deze locaties kunt u uw klanten informatie bieden over bijvoorbeeld aanbiedingen, aankomende activiteiten of zelfs lunch menu’s!

Narrowcasting Locatie