Hosted IP Telephony

Waarom moet ik gaan bellen via Internet?

Je hebt een gewone telefoon met een centrale in de meterkast. Deze is nog aangesloten op het ISDN netwerk van KPN en het bellen werkt nog steeds naar behoren. Maar nu heb je gehoord dat 1 september 2019 KPN stopt met ISDN verbindingen! En natuurlijk denk je na over de bereikbaarheid van je medewerkers die vaak onderweg zijn, thuis werken of een flexibele werkplek hebben. Voice mail en een automatische receptie of callcenter functie kan niet meer op de bestaande centrale ingebouwd worden. Wat nu?

Door middel van het bellen via het internet heb je altijd de beschikking over een moderne en up-to-date telefooncentrale. Je telefoon toestellen en mobiele telefoons worden gekoppeld met deze centrale en medewerkers kunnen gemakkelijk bellen en zijn overal bereikbaar. De centrale is modulair opgebouwd zodat er gemakkelijk extra onderdelen als receptie functie, callcenter of andere wensen aan- en ook weer uitgezet kunnen worden. Op het werkstation van de medewerker kan een applicatie geplaatst worden waarin oproepen getoond worden en gemakkelijk nummers gekozen kunnen worden vanuit verschillende applicaties en toepassingen.

Voordelen

Dit zijn enkele voordelen van HIP telefonie:

– Lagere kosten, betaal alleen wat je werkelijk gebruikt.
– Zonder extra kosten kunnen inkrimpen.
– Onderling gratis bellen.
– Geen grote eenmalige investeringen en geen terugkerende onderhoudscontracten.
– Vaste prijs per werkplek per maand.
– Administratie en beheer vanuit de cloud.
– Geen technische kennis nodig.
– Stel je persoonlijke telefonie instellingen in met de HIPIN applicatie of HIPPER.
– ‘Lastige’ traditionele functies zoals aangekondigd doorverbinden of groepsgesprek gemakkelijk via de desktop in te stellen met de HIPIN applicatie.
– Gemak en hogere productiviteit: bellen met ‘klik en bel’, videobellen, uw collega’s en klanten zijn makkelijker te bereiken.
– Integratie met CRM, ERP of Microsoft Skype.
– Met één klik extra functionaliteit toevoegen aan gebruikers. Bijvoorbeeld voice callcenter- of receptiefunctie.
– Beter bereikbaar door vaste, video en mobiele integratie.
– Communiceer een (anywhere) nummer aan uw klanten.
– Mis nooit een gesprek, centraal ingestelde regels zorgen ervoor dat een telefoongesprek nooit verloren gaat.
– HIP is geschikt voor bellen met diverse telefoons.
– Altijd bereikbaar ook bij uitval van verbindingen.

 

 

 

Mogelijke telefoontoestellen

Uiteraard zijn er verschillende telefoontoestellen mogelijk om te gebruiken binnen onze oplossing. Je kunt hierbij denken aan de volgende modellen.

Yealink SIP-T58V

VoIP videotelefoon met 7″ touchscreen

De Yealink SIP-T58V is een gemakkelijk te gebruiken alles-in-één communicatieoplossing voor bestuurders, managers en iedere andere medewerker die veelvuldig (video)belt. De videotelefoon werkt op het Android 5.1.1 besturingssysteem en heeft een 2MP HD camera en 7″ touchscreen met 5 gelijktijdige aanraakpunten. De slimme mediatelefoon maakt visuele communicatie mogelijk, terwijl hij net zo eenvoudig in gebruik is als een standaard telefoon. De VoIP videotelefoon is uitgerust met WiFi en Bluetooth en ondersteunt PoE, wat een extra voedingskabel overbodig maakt.

 

Polycom VVX 300

De Polycom VVX 300 is een IP telefoon met HD audio wat voor de best mogelijke audio kwaliteit zorgt. De Polycom VVX 300 kan 6 gelijktijdige gesprekken aan over 6 SIP account en kan via power over ethernet van voeding worden voorzien.

Geïnteresseerd?

Wilt U meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op!